lørdag den 29. december 2012

The Perks og Being a Wallflower


Jeg kendte hverken filmen eller bogen, da jeg så traileren første gang, men med det samme vidste jeg den ville falde lige i min smag. Filmen starter roligt ud, med den generte og akavet type, Charlie, som bliver mere og mere fyldt med den triste ensomhed. 
Indtil han en dag møder det ældre søskendepar Patrick og Sam, som han begynder at se mere og mere til. 
Samtidig med han bekæmper sin store sorg fra tabet af hans bedste ven.
En fortælling om ungdom, kærlighed, fremtidsspørgsmål og alle de ting der vil komme til os en dag i vores ungdom.
Det hele kommer lidt som en overraskelse da man indser at Charlie har store psykiske problemer...

The Perks of Being a Wallflower er en helt fantastisk film, og jeg kan ikke vente med at få fingrene i bogen!

+Er du blevet nysgerrig så se traileren her.

2 kommentarer:

  1. Den er så fantastisk! Elsker forresten din header!
    Vil du følges?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Mange tak Anna, det vil jeg gerne :)

    / Signe

    SvarSlet